Ένας άνθρωπος, φίλος πιστός και αφοσιωμένος που μεταμορφώθηκε κάτω από το βάρος των υψηλών συναισθημάτων. Ένα εσωτερικό πορτρέτο, μια απελπιστική περίπτωση στο αδιέξοδο που τον μεταμορφώνει σε ζώο μπροστά στον απάνθρωπο δεσμοφύλακα του, που με την πανουργία και τη μεθοδικότητά του εξουδετερώνει τη πολυμάθεια και τη γνήσια σεξουαλική παρόρμηση και έτσι ο Σκύλος θα ταμπουρωθεί στη μόνη δυνατότητα που έχει γι αυτό όταν ΠΕΤΡΟΣ ο φίλος του ΠΑΥΛΟΥ έρθει στο σπίτι μετά από πολλές εξυπνάδες και πειράγματα θα ακούσει έκπληκτος τον σκύλο να μιλάει και σε κάποια στιγμή θα πει στον Πέτρο : Δεν φτάνει που είμαι σκύλος που έχω τον πόνο μου πρέπει να παίζω και θέατρο… και με τε τον ερχομό της ΕΛΕΝ της φίλης του ΠΕ. Θα δημιουργηθούν πολλές κωμικές παρεξηγήσεις πάνω στο θέμα: ο σκύλος αυτός μιλάει ακόμη και όταν βγουν στο πάρκο και εκεί θα προκληθούν πολλά απρόοπτα από περαστικούς. Στην επιστροφή στο σπίτι με τον ερχομό του αφέντη, «δυνάστη» ΠΑ ο σκύλος δε θα ξαναμιλήσει παρόλο στο σπίτι θα φτάνουν από ΜΜΕ ως εκπρόσωποι επίσημης θρησκείας…
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.