Η Φρίντα μια εταίρα, κάποιας ηλικίας, με πολύ ευαισθησία και καλούς τρόπους, ο Μάριος ένα ρεμάλι «νέας κοπής» και ο ηλικιωμένος, καλόκαρδος-αφελής, πρώην κουρέας Ντίνος εμφανίζονται στη σκηνή σέρνοντας μια τετράτροχη άμαξα με ένα φέρετρο, που ο καθένας μέσα έχει θάψει τα «πεθαμένα» του. Στη άμαξα υπάρχουν, επίσης, σκεύη κουζίνας για το φαγητό και ό,τι χρειάζεται να στηθεί μια σκηνή, για διανυκτέρευση. Η κουβέντα τους είναι φτηνή γίνεται όμως πάντα με συνοδεία κλασικής μουσικής από ένα CD player, που κουβαλούν μαζί τους. Τις δουλειές ο τεμπέλης Μάριος τις φορτώνει συνήθως στον Ντίνο. Με μπαμπεσιά, βέβαια, και πάντα με πιστή εφαρμογή ενός Σαβουάρ Βιβρ, βιβλίο, το οποίο κουβαλάει μαζί και τις υποδείξεις της καλής συμπεριφοράς, επιβάλλει στους άλλους καταναγκαστικά. Το ταξίδι έχει την αναγκαστική συμβίωση αυτών των τριών τύπων με έναν απώτερο σκοπό να βρεθεί τόπος να θάψουν τα πεθαμένα τους. Όταν βραδιάσει ο καθένας θα πει την –αρκετά - πονεμένη ιστορία του. Η Φρίντα μονολογεί για το χαμένο παιδί της. Ο Ντίνος για την παντελή ανικανότητά του… και τη θεοποίηση του φαλλού, ο Μάριος για τη φωτογραφία της άπιστης γυναίκας του. Βγάζοντας από το φέρετρο τα «πεθαμένα» τους, οι τρεις επικοινωνούν συναισθηματικά με τα κρυμμένα αντικείμενα και μας παρουσιάζουν την αθέατη πλευρά τους. Στο τέλος της Πράξης ένας όγκος που θα στρογγυλοκαθίσει εκεί είναι ένας ασκητής
Στη Β’ Πράξη μετά από μια φλύαρη συζήτηση για τα καθημερινά και τις ανάγκες τους η Φρίντα και ο Μάριος θα φύγουν για … δουλειά, ενώ ο Ντίνος στη μοναξιά και στον προβληματισμό του θα ανακαλύψει την παρουσία του Ασκητή. Θα έχει μια ενδιαφέρουσα θεολογική συζήτηση η οποία θα επεκταθεί και τις σωματικές ανάγκες των ανθρώπων και ο Ασκητής φοβούμενος μην υποκύψει εις πειρασμόν θα αναχωρήσει πάραυτα!
Στη Β΄ Σκηνή της ίδιας Πράξης ο Μάριος και ο Ντίνος θα καυγαδίσουν για τα γνωστά θέματα και ενώ βγαίνουν από τη σκηνή θα κάνει την εμφάνισή της η Φρίντα με τη Νένα, το κορίτσι που νομίζει πως είναι η κόρη της. Εκεί όλο, όταν σμίξουν αργότερα, θα δείξουν τους καλούς τους τρόπους και η ατμόσφαιρα θα θυμίζει ένα ωραίο πικ-νικ. Όμως ο Μάριος με την παρουσία της Νένας αναστατώνεται και το μόνο που σκέφτεται είναι πως θα την κάνει δική του. Μέσα από μια σειρά κωμικές παρεξηγήσεις και με τη θεραπευτική βοήθεια πάντα του Σαβουάρ Βιβρ ο Μάριος θα προσπαθήσει να βιάσει τη Νένα με καλούς τρόπους. Η προσπάθεια θα αποτύχει και η Φρίντα πάλι θα είναι η χαμένη της ιστορίας ενώ, ο Μάριος βγάζοντας από το φέρετρο τη φωτογραφία της άπιστης θα εκτονωθεί εκεί.
Τρίτη Πράξη, η πορεία τριών συνεχίζεται με τον Μάριο να έχει αλλάξει εντελώς χαρακτήρα! Ευγενέστατος και εξυπηρετικός, αλλά τόπος για να θάψουν τα αποθαμένα τους δε βρίσκεται. Κάπου εκεί στη διαδρομή τους ένας Στρατιώτης και η Νένα θα ζήσουν μια σύντομη ιστορία αγάπης. Όταν στη συνέχεια οι τρεις θα πλησιάσουν την περιοχή, ο Στρατιώτης πάνω στην απέραντη αγάπη για τη Νένα θα της έχει δώσει το όπλο του και τα ρούχα του, να φυλάξει εκείνη τα σύνορα της αγαπημένης πατρίδας. Εκεί λοιπόν θα παιχτεί και το τέλος του δράματος. Οι τρεις μη υπακούοντας στην εντολή της Νένας θα προχωρήσουν μπροστά και πέφτοντας σε ένα ναρκοπέδιο θα τιναχτούν στον αέρα, με τη Νένα να λέει: Ίσως (αυτό που συνέβη) είναι… καλύτερα για όλους!
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.