Φωτογραφίες, 1986

4 άνδρες - 2 γυναίκες

Γιάννης Πάτσης

Στη ζωή της βιομηχάνου Νένας, ο σύζυγος Ανδρέας  ανερχόμενος σοσιαλιστικός «αστέρας»  η σχέση καπιταλίστριας – σοσιαλιστή ευκολύνει την εμπορική δραστηριότητα της πρώτης με κρατικές παρεμβάσεις υποστήριξης!

Ο Αλή, ο μετανάστης  Σουδανός  και υπόλοιπο υπηρετικό προσωπικό των αστών-Ελλήνων, δείγμα και επίδειξη «κοσμικής» πλουτοκρατίας, θα σταθούν – μερικές  φορές,  πυξίδα ορθού προσανατολισμού… Ο Ανδρέας με τη Νένα έχουν γυρίσει από διακοπές πολυτελείας και οι φωτογραφίες τους είναι επαλήθευση των ωραίων στιγμών που έζησαν σε εξωτικούς τόπους, σοσιαλιστής και η αστή… Καθένας τους  έχει κάνει μια διαφορετική καριέρα και αυτό γίνεται αποδεκτό και η ζωή τους κυλά υπέροχα ως τη στιγμή που ένας άγνωστος εισβάλλει στο σπίτι, με ένα πακέτο άσεμνων φωτογραφιών του Ανδρέα - που έχει στα χέρια του- και θα προσπαθήσει μ΄ αυτές  να τον   εκβιάσει. Πολλών ειδών φωτογραφίες θα κυκλοφορήσουν στο χώρο! Άλλες καλές όπως: εκείνες της εγκυμοσύνης της Νένας, οι παιδικές της και οι κακές  του Ανδρέα με τραβεστί και του Αλή με το Κρίστο το σεξουαλικό σύντροφό του. Η παρουσία της Μ. μητέρας της Νένας θα είναι διαφωτιστική για πολλά οικογενειακά θέματα ενώ ο διάλογος Ανδρέα και Αλή θα είναι αποκαλυπτικός  στο θέμα της ομοφυλοφιλίας… θέμα που θα φέρει, αργότερα τον Α. σε κατάσταση αυτοκτονική. Η Νένα θα πληροφορηθεί από Αλή την όλη την αλήθεια και στη συνέχεια μαθαίνουμε πως  πέρα από τα χρήματα του εκβιασμού προκύπτει και θέμα του παιδιού που κουβαλά στα σπλάχνα της με μια μητέρα δίπλα της που συνεχώς καταφέρεται -βρίζει τον Ανδρέα.

Ο Ανδρέα θα φύγει κρυφά από το σπίτι, η ζωή εκεί έχει γίνει ανυπόφορη, και στο φινάλε ο ΑΝΤΩΝ. θα στείλει τις φωτογραφίες του εκβιασμού στη Νένα!

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Λέξεις, φαρμακερές λέξεις, 1970

7 άνδρες - 2 γυναίκες

Ορατά και οράματα, 1971

3 άνδρες- 2 γυναίκες

Έκθεση Πεπραγμένων, 1972

4 άνδρες - 2 γυναίκες

Τρία μονόπρακτα, 1973

3 άνδρες- 2 γυναίκες

Αδάμ, Εύα και εμείς, 1979

2 άνδρες - 1 γυναίκα

Το τέλος του Καπιταλισμού, 1984

3 άνδρες- 4 γυναίκες

Φυλακές, 1983

7 άνδρες - 2 γυναίκες

Σωκράτης, 1984

6 άνδρες - 3 γυναίκες

Φωτογραφίες, 1986

4 άνδρες - 2 γυναίκες

Νύχτα, μάνα της ημέρας, 1986

3 άνδρες- 2 γυναίκες

Σαβούαρ Βίβρ, 1996

4 άνδρες - 2 γυναίκες

Λέων, Λένα, 2000

4 άνδρες - 4 γυναίκες

Λαβύρινθος, 2008

2 άνδρες - 2 γυναίκες

Θολό φως, 1998

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Κυκλογράφημα,

2 άνδρες - 2 γυναίκες

Εικονική πραγματικότητα, 2004

3 άνδρες- 2 γυναίκες

Αχιλλέας ΙΙ, 1979

7 άνδρες - 1 Γυναίκα

Εξωγήινος, 2011

2 άνδρες - 1 γυναίκα

ΒΙΜ, 2011

3 άνδρες- 1 γυναίκα

Ταξίδι χωρίς τέλος, 2015

2 άνδρες - 1 γυναίκα

Σκοτεινή ύλη, 2015

2 άνδρες - 2 γυναίκες

Διπλή ζωή, 2017

3 άνδρες- 2 γυναίκες

Λόλα. Love - Machine, 2017

2 άνδρες - 1 γυναίκα

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ανατομία της ψυχής στο θέατρο του Γιάννη Πάτση

Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...

Ένας Αχιλλέας με πολλές αχίλλειες πτέρνες

Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...

Ἡ ἐποχὴ τῶν ἀνδρείκελων. Βίμ, Λόλα, Ἀχιλλέας ΙΙ, Ἀποσύνδεση καὶ ἀνασύνδεση σωμάτων καὶ πνευμάτων

Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΗ

Ειδική μελέτη πάνω στα έργα:  Λόλα και  Εξωγήινος.

Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...