Ο Γιάννης ένας φτωχός, άγνωστος συγγραφέας, ερωτευμένος με τη Θέκλα, μια μοιραία γυναίκα που κάνει κακό σε όποιον άντρα την αγαπήσει, όπως διατείνεται εκείνη και αποδεικνύουν οι πράξεις και οι παραλήψεις της , υποφέρει όταν η Θέκλα μπαίνοντας στο Γραφείο του, μετά από σύντομο διάλογο έντασης του αποκαλύπτει πως γυρίζει από το κρεβάτι του Κώστα, ενός νεαρού αρχιτέκτονα… που γνώρισε πριν λίγο! Στη συνέχεια προσπαθεί να υποστηρίξει πως μεταξύ τους υπάρχει μόνο μια βαθειά φιλία αλλά τούτο δε σώζει την κατάσταση αφού ο Γ. είναι τρελά ερωτευμένος μαζί της και για να βρει διέξοδο το έχει ρίξει στο γράψιμο!
Υπάρχει και ένας άλλος εκβιασμός πως όταν παντρευτούν θα αλλάξουν όλα προς το… καλό, φυσικά! Ο δαίμονας όμως που υπάρχει μέσα στη Θέκλα, που το μόνο πρόσωπο που την ενδιαφέρει πραγματικά στη ζωή είναι το παιδί της, δεν αφήνει σε ησυχία τον Γ. που τελικά ζητεί μια ζωή ήρεμη για να μπορέσει να συγκεντρωθεί στο γράψιμο…
Όμως αυτό δε γίνεται αφού η «αχόρταγη» και «ακόλαστη» Θ. θα τον έχει σε μόνιμη αναστάτωση και θα του καλλιεργεί άσχημα συναισθήματα ως… εχθρότητα! Τις φορές όμως που αυτός απερίσπαστος γράφει γι αυτή, θα προσπαθεί να της βρίσκει ελαφρυντικά και να την απενοχοποιεί για τη «σπαστική» συμπεριφορά της. Παρ΄ όλο που το αξίωμα της Θ. είναι: πάρε πολλά για να δώσεις λίγα, η Θ. είναι μια δυνατή πηγή έμπνευσης για τον συγγραφέα!
Στη Δεύτερη Πράξη ο συγγραφέας δέχεται την επίσκεψη ενός ζευγαριού. Ο Πέτρος που είναι ιδιοκτήτης του διαμερίσματος που ζει ο συγγραφέας, αυτοδημιούργητος νεόπλουτος με το μυαλό του για στο «περισσότερα λεφτά» και ένα «παιδί» για να κληρονομήσει όλα όσα ετοίμασε ο πατήρ, είναι οργανικά ανίκανος όμως για το δεύτερο και ο συγγραφέας έχει βοηθήσει την κατάσταση, όχι μόνο γιατί ο Πέτρος δεν έχει καθόλου εμπιστοσύνη στα πνευματικά και οργανικά του προσόντα. Έτσι, όταν θα έρθει η αποκάλυψη για το παιδί τα πράγματα θα πάρουν άλλη τροπή και η Ε θα του προτείνει να χωρίσει από τον Πέτρο για να παντρευτούν, θα συναντήσει την σθεναρά αντίσταση του συγγραφέα. Τότε ο Γ στα μάτια της Ε θα γίνει ένας «νάνος» ένας ξένος, ενώ η απαρατήρητη παρουσία του Π. θα είναι καταλυτική γιατί θέλει να έχει την Ε. με το παιδί του Γ.
Στην Τρίτη Πράξη ο Γ. θα δεχτεί την επίσκεψη του Κ, του εραστή της Θ. ο οποίος τρελά ερωτευμένος θα καταφύγει στον άλλο εραστή για να πει τον … πόνο του
και να του εξομολογηθεί πως η Θ. πήγε μαζί του μόνο και μόνο για να τον εκδικηθεί! Από το διάλογό τους θα βγει πως η Θ. τους μεταχειρίζεται σαν «δούλους» και συνειδητά παίζουν το παιχνίδι της Θ. εναλλάσσοντας τους ρόλους κυρίας-δούλου, για να καταλήξουν στο συμπέρασμα αυτό που δεν εισέπραξε ως τώρα η Θ. είναι η αγάπη! Ο Κ. που αγαπά πραγματικά την Θ. αποχωρεί ενώ ο Γ. θα ζήσει μια κρίση μοναξιάς όπου το γράψιμο και η επαφή με τους ανθρώπους θα τεθούν σε καινούργια δοκιμασία καθώς οι άνθρωποι γύρω του τον εγκαταλείπουν για να ζήσουν τη ζωή τους και η μοναξιά του συγγραφέα γίνεται τυραννική με τη Θ. να εμφανίζεται στο τέλος του έργου και να τον πληροφορεί πως βρήκε θεατρώνη να ανεβάσει τα ΟΡΑΤΑ και… ΟΡΑΜΑΤΑ!
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.