Παρ΄ όλο που η οικονομία των λέξεων δεν είναι αντίδοτο στη καθημερινή φλυαρία του νεαρού δημοσιογράφου Γ με τη γυναίκα του Ε, δημιουργεί όμως μια παραδεχτή ισορροπία που θα την ανατρέψει η εμφάνιση ενός αγνώστου ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ, ο οποίος με τη συμπεριφορά του και την παραγγελία του, να ανοιχτεί το δέμα που προσκόμισε σε μια εβδομάδα, και με την επισήμανση πως το μήνυμα που περιέχει τούτο το δέμα μπορεί να σημαδέψει καταλυτικά τη μοίρα και άλλων ανθρώπων, θα προκαλέσει, μετά την αναχώρηση του ξένου, μια φλύαρη, αναζήτηση εξηγήσεων…
Στη Δεύτερη Πράξη ένας ανώτατος δικαστικός λειτουργός Ρ που φύση και θέση δε μπορεί να ανταποκριθεί στις διαχρονικές απαιτήσεις της γυναίκας του Α, θα πληροφορηθεί για τις νυμφομανιακές επιδόσεις της συζύγου και τα τραγικά αποτελέσματα αυτής, εκτρώσεις και συναισθήματα! Η δε φωτογραφία του ανύπαρκτου αλλά «επιθυμητού» γιου θα προκαλέσει σύγκρουση μεγαλύτερης έντασης για να προστεθεί και σ΄ αυτή η σύγχυση που θα προκαλέσει ένας φάκελος που φτάνει με το ταχυδρομείο. (Περιέχει μηνύματα παρόμοια με εκείνον -του δέματος- της Α΄ Πράξης. )
Στην Τρίτη Πράξη Γ και Ρ θα συναντηθούν στον χώρο που τους υποδείχτηκε χωρίς να γνωρίζουν τίποτα περισσότερο… Ενώ ο αποστολέας- ΕΠΙΣΚ. είναι εκεί - αλλά χτυπημένος από καρδιακό επεισόδιο - οι δύο τους θα να αναλωθούν στις αδυναμίες δημοσιογραφίας και δικαιοσύνης να ανταποκριθούν σε αντικειμενική κρίση… Η κουβέντα τους διακόπτεται από την αγωνιώδη φωνή μητέρας να βρει το χαμένο παιδί της κι εκείνοι συζητούν περί ανέμων και υδάτων… ακόμη και όταν δίπλα τους, ο ΕΠΙΣΚ. παραμένει αναίσθητος-αβοήθητος!
Στη συνέχεια θα εμφανιστεί ο Αρχηγός της Ομάδας των αδικοχαμένων εμβρύων-αγγέλων, ο οποίος θα ζητήσει μονολεκτικά μια δικαιολογία για τις διαχρονικές πράξεις και παραλείψεις τους. Χωρίς να πάρει μια «γενναία», ικανοποιητική απάντηση, θα αποχωρήσει… Οι εναπομείναντες και ο ΕΠΙΣΚ που θα συνέρθει δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους και αποχωρούν χωρίς καμία εξήγηση. Στη Β΄ Σκηνή η Α νομίζει πως στο πρόσωπο της Ε που έχει έρθει σε αναζήτηση του άντρα της, έχει βρει το χαμένο παιδί της! Την εκλιπαρεί να το δειχτεί αλλά αυτή γίνεται εχθρική απέναντί της, στη συνέχεια θα σμίξουν με τους άντρες τους και τότε θα κάνει την εμφάνισή του ο Αρχηγός, ως τιμωρός τώρα! Θα γίνει η αναγνώριση μητέρας και παιδιού, θα σμίξουν για λίγο μάνα και γιός, αλλά τούτο θα φέρει και το θάνατο της Α, ενώ οι άλλοι θα το σκάσουν…
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.