Τρελή γιαγιά, 1986

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ρήνα (Κύπρος) Κατσελλή

Το έργο έχει κύριο άξονα το ρουσφέτι, δηλαδή τις δωροδοκίες και τα ανταλλάγματα που δίνει κάποιος για να πάρει μια θέση, μια προαγωγή. Η πρωταγωνίστρια, μια κοπέλα ορφανή εκτοπισμένων από το κατεχόμενο από τα τουρκικά στρατεύματα μέρος της Κύπρου είναι δημόσιος υπάλληλος. Ένας συνάδελφός της προσπαθεί να την εκμεταλλευτεί τάζοντάς της προαγωγή. Η κοπέλα αμφιταλαντεύεται και στο τέλος αντιστέκεται με τη βοήθεια της ανάμνησης της πεθαμένης γιαγιάς της που στα τελευταία της χρόνια είχε κάπως χάσει τα λογικά της. Βραβείο Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου(ΘΟΚ).

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Ο εξάδελφος, 1959

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Η σιδεροκουτάλα, 1960

3 άνδρες - 4 γυναίκες

Κι ο ανάξιος, 1961

5 άνδρες - 2 γυναίκες

Ο Ανάξιος, 1962

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Πιτσιλλός, 1962

11 άνδρες - 6 γυναίκες

Κυριακάτικη Δοξολογία, 1963

5 άνδρες - 3 γυναίκες

Αισχύλου 35, 1963

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο γιατρός Αχμέτ Αλημπέη, 1964

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Ππεβλιανής, 1966

14 άνδρες – 7 γυναίκες (και μερικές κοπέλες που τραγουδούν)

Οι μελλοθάνατοι, 1967

7 άνδρες – 6 γυναίκες

Ους το ρομπότ συνέζευξε, 1968

5 άνδρες – 5 γυναίκες και ένα ρομπότ

Άρκαστος (La Graminia), 2001

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Που Κυριακήν ως Κυριακήν, 1999

5 άνδρες – 2 γυναίκες

Πάνω γειτονιά, 1998

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Πάμεν καλά..., 1994

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ξενιτειά.., 1988

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Τρελή γιαγιά, 1986

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Τσας, 1982

1 γυναίκα

Γιατί έφυεν η Βαλού, 1981

5 άνδρες - 5 γυναίκες

Ένα κρησφύγετο στην Κύπρο, 1968

8 άνδρες – 1 γυναίκα

Είμαι ό,τι επιθυμείτε, my Lord, 1968

4 άνδρες - 4 γυναίκες

Η Γηραγάθη, 1968

9 άνδρες – 5 γυναίκες

Η Στέγη, 1968

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Αδούλωτη ελιά, 1981

8 άνδρες – 6 γυναίκες

Αιτιολογικά αυτοκτονίας, 1968

2 άνδρες - 1 γυναίκα

Μια Ιέρεια, 1968

8 άνδρες - 8 γυναίκες

Γαλάζια φάλαινα, 1979

6 άνδρες - 7 γυναίκες

Οι σκλάβοι, 1968

5 άνδρες - 2 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΡΗΝΑΣ ΚΑΤΣΕΛΛΗ

Χωρίς αμφιβολία η Ρήνα Κατσελλή είναι μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης κυπριακής δραματουργίας. Η αναπαραστατική δύναμη, η αληθοφάνε...