Κυνηγημένη από την κρίση, όχι του Πάρι αλλά του χρηματοπιστωτικού συστήματος, η Ωραία Ελένη καταφεύγει σε ευημερούσες οικονομίες της Δύσης προσφέροντας επί χρήμασι την -ακόμη σφύζουσα από ηδονή- σάρκα της. Υιοθετώντας το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο «Belleλen» χορεύει pole dance και υπόσχεται στιγμές άκρατου πάθους στα έκπληκτα μάτια που τη θωπεύουν. Ομιλητικότητη εξηγεί πως βρέθηκε στην αλλοδαπή, τη λατρεία που τρέφει στην Αφροδίτη (αν και θεραπαινίδα στο ναό της Αρτέμιδος), εξυμνεί τη μεγαλύτερη ιστορία αγάπης στην ελληνική μυθολογία ανάμεσα σ’ αυτήν και τον Πάρι και καταριέται τον πανάσχημο Μενέλαο αποκαλύπτοντας πως την απέκτησε με προξενιό. Η κόρη του Διός ομιλεί, εξ ανάγκης, την αγγλική∙ φρικτά τουριστικά. Κύριο μέλημά της να κατακτήσει την απόλυτη προσοχή των απανταχού μισοκοιμισμένων ανδρών που διασκεδάζει. Να τους κάνει να δουν τον άνθρωπο και όχι το κορμί, να (απ)ελευθερώσει ένα κομμάτι της ψυχής της ύστερα από αιώνες αφόρητης σιωπής.
Πρόσωπα:
BELLEΛΕΝ, η Ωραία Ελένη σήμερα
ΑΦΡΟΔΙΤΗ, απευθείας από τον Όλυμπο (voice over)
ΠΑΡΙΣ, μέσω ενός ερωτικού γράμματος (voice over)
ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ, εξ αποστάσεως και με μια φωνή (voice over)
1 άνδρας - 1 γυναίκα. Στο βίντεο: Προϊστάμενος, Γραμματέας, Σύζυγος, Αδερφή, Ψυχίατρος, Εισαγγελέας, Ρεπόρτερ
2 άνδρες - 2 γυναίκες
1 γυναίκα
2 άνδρες
1 άνδρας και 1 γυναίκα ή 3 άνδρες και 3 γυναίκες
3 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
Ο Δημήτρης Φοινίτσης έγραψε τα πρώτα του θεατρικά έργα χρησιμοποιώντας ψευδώνυμα και μάλιστα τα επώνυμα των προγιαγιάδων του. Η πλάνη της πατρότητα...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.