Είμαι αριστερόχειρ ουσιαστικά, 2012

1 άντρας

Μισέλ Φάις

Ένας μανιώδης αναγνώστης του Μανόλη Αναγνωστάκη, μέσα από μια προσχηματική ραδιοφωνική εκμπομπή, χωνεύει ποιήματα και σκέψεις του ποιητή, σιγοσφυρίζει αγαπημένα του τραγούδια, μαζί με μια σπάνια μαγνητοφωνημένη αφήγησή του. Αναμοχλεύει, με σκηνικές δράσεις και ηχητικές υποσημειώσεις, λεπτομέρειες της πολιτικής, προσωπικής και λογοτεχνικής διαδρομής του ποιητή. Στροβιλίζεται ανάμεσα στους «ακροατές» και στους «θεατές», σ’ ένα παιχνίδι μνήμης, παρέμβασης και σιωπής.

Το έργο βασίζεται σε ποιήματα του Μανόλη Αναγνωστάκη και στον μονόλογο Είμαι αριστερόχειρ ουσιαστικά, 2011.

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου, 1995

3 άντρες―3 γυναίκες [Ελάχιστος αριθμός ηθοποιών: 2 άντρες―3 γυναίκες]

Αντρόγυνα, 2003

1 άντρας και 1 γυναίκα (σε βίντεο)

Η πόλη στα γόνατα, 2006

3 άντρες―2 γυναίκες.

Ελληνική αϋπνία, 2006

2 γυναίκες―1 άντρας

Πουπουλένιο τίποτα, 2011

2 γυναίκες―1 άντρας

Κάποιος να τους πονέσει, 2012

2 άντρες―1 γυναίκα

La petite mort, 2014

3 γυναίκες (25, 35, 45 χρονών)

Το παγκάκι του κανένα, 2014

2 άντρες και 1 γυναίκα (ακούγεται μόνο η φωνή της)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΕΛ ΦΑΪΣ

Η σκηνική περιπέτεια ενός βλέμματος

Ο Μισέλ Φάις, από την Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου (1994) μέχρι και τα Κτ...