Πουπουλένιο τίποτα, 2011

2 γυναίκες―1 άντρας

Μισέλ Φάις

Γύρω από ένα τραπέζι  (που στην πορεία χρησιμοποιείται και ως κρεβάτι και ως τοίχος) ένα ερωτικό τρίγωνο ή μια ιδιότυπη οικογένεια (όπου η μεγαλύτερη γυναίκα είναι ο πατέρας, η νεότερη η μητέρα και ο άντρας το παιδί) ή ένας αφηγητής τριχοτομημένος σε τρία πρόσωπα αλληλοσπαράσονται. Εικόνες και αναμνήσεις μιας ατέρμονης οικογενειακής έντασης ή ενός ερωτικού σπαραγμού που διολισθαίνουν στην γλωσσική αυτοπάθεια, αλλά και στην αδυναμία της γλώσσας να αφηγηθεί με ακρίβεια εσωτερικά συμβάντα.

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου, 1995

3 άντρες―3 γυναίκες [Ελάχιστος αριθμός ηθοποιών: 2 άντρες―3 γυναίκες]

Αντρόγυνα, 2003

1 άντρας και 1 γυναίκα (σε βίντεο)

Η πόλη στα γόνατα, 2006

3 άντρες―2 γυναίκες.

Ελληνική αϋπνία, 2006

2 γυναίκες―1 άντρας

Πουπουλένιο τίποτα, 2011

2 γυναίκες―1 άντρας

Κάποιος να τους πονέσει, 2012

2 άντρες―1 γυναίκα

La petite mort, 2014

3 γυναίκες (25, 35, 45 χρονών)

Το παγκάκι του κανένα, 2014

2 άντρες και 1 γυναίκα (ακούγεται μόνο η φωνή της)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΕΛ ΦΑΪΣ

Η σκηνική περιπέτεια ενός βλέμματος

Ο Μισέλ Φάις, από την Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου (1994) μέχρι και τα Κτ...