Μετά τις τελευταίες μας λέξεις, 2011

1 άντρας - 1 γυναίκα

Μισέλ Φάις

Ο αέανος, τυφλός, ωμοφαγικός τσακωμός ενός ζευγαριού σ’ ένα ιδιότυπο τηλεοπτικό στούντιο.  Η γυναίκα εργάζεται περιστασιακά ως γυμνό μοντέλο στη Σχολή Καλών Τεχνών κι ο άντρας φτιάχνει σταυρόλεξα για εφημερίδες. Προβάλλεται home video από ευτυχισμένες στιγμές του ζευγαριού. Το ιδιωτικό και το δημόσιο καταργούνται στο όνομα της τηλεοπτικής αδηφαγίας. Κατά στιγμές το ζευγάρι γλιστράει από τον τηλεοπτικο χρόνο και χώρο, σε περιοχές ονειρικές και σκοτεινές, εκτροχιάζεται από την αφήγησή του, συγχέοντας τους θεατές με το τηλεοπτικό κοινό.

Βασίζεται στο ομώνυμο διήγημα της συλλογής Απ' το ίδιο ποτήρι και άλλες ιστορίες (1999, αναθεωρημένη επανέκδοση: 2011).

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου, 1995

3 άντρες―3 γυναίκες [Ελάχιστος αριθμός ηθοποιών: 2 άντρες―3 γυναίκες]

Αντρόγυνα, 2003

1 άντρας και 1 γυναίκα (σε βίντεο)

Η πόλη στα γόνατα, 2006

3 άντρες―2 γυναίκες.

Ελληνική αϋπνία, 2006

2 γυναίκες―1 άντρας

Πουπουλένιο τίποτα, 2011

2 γυναίκες―1 άντρας

Κάποιος να τους πονέσει, 2012

2 άντρες―1 γυναίκα

La petite mort, 2014

3 γυναίκες (25, 35, 45 χρονών)

Το παγκάκι του κανένα, 2014

2 άντρες και 1 γυναίκα (ακούγεται μόνο η φωνή της)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΕΛ ΦΑΪΣ

Η σκηνική περιπέτεια ενός βλέμματος

Ο Μισέλ Φάις, από την Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου (1994) μέχρι και τα Κτ...