Η δράση σε δυο δωμάτια στη σκηνή.
Η Σοφία αγαπά απέραντα τον Πέτρο και δεν την ενδιαφέρει αν αυτός όχι μόνο έχει ομοφυλοφιλικές τάσεις και αλλά και πράξεις. Τον αγαπά γιατί με την αγάπη του μπορεί και υπάρχει, μπορεί και αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της ζωής. Τον έχει κλείσει μέσα της για πάντα και τον προστατεύει από κάθε στραβοτιμονιά που κάνει.
Η κόρη της Μαρίνα ζητά παθιασμένα τον έρωτα με κάθε… περαστικό που την αναστατώνει στιγμιαία! Ενώ η Σοφία έχει ανοιχτή την αγκαλιά της μόνο για τον Πέτρο και ζει την υπέρτατη ηδονή μαζί του, η Σοφία κάνει έρωτα για σπορ. Στο δωμάτιο που η Μαρίνα έκανε έρωτα με τον Τάκη, φεύγοντας, θα μπει τώρα ο Πέτρος με τον οποίο ο Τάκης, μπαϊσέξουαλ κι αυτός, τρελά ερωτευμένος με τον Πέτρο, θα έχουν μια δυνατή ερωτική συνάντηση.
Η Μαρίνα που θα προσπαθήσει με κάποιες υποψίες που τις δημιουργήθηκαν από πραγματικές συμπτώσεις να αποκαλύψει στην μάνα της την εξωσυζυγική του δραστηριότητα. Αυτή αν και μισότυφλη έχει την δίκη της πεντακάθαρη όραση που της χαρίζει η αγάπη και ψεύδεται στην κόρη της, ακόμη και όταν από πράγματα η αλήθεια είναι διαφορετική. ‘Όταν ακόμη και τα βίντεο, όπως η Μελωδία της Ευτυχίας, αποδεικνύονται σκληρά πορνό, η Μαρίνα, που πέφτει από « μαλάκα σε μαλάκα», όπως θα πει, με τα γεγονότα που συμβαίνουν θα γίνεται όλο και πιο βέβαιη για την σεξουαλική ταυτότητα του Πέτρου, ενώ η Σοφία δείχνει να μην… πιστεύει τίποτα από τα λεγόμενα της . Ακόμη και απουσία του Πέτρου – με τον εραστή του τον Τάκη – δεν είναι ικανή να κλονίσει την αγάπη της Σοφίας για τον Πέτρο – ενώ αυτός με την επιστροφή του εγκαθιστά τον Τάκη, σαν ανιψιό του στο σπίτι, και τα πράγματα θα μπλεχτούν ακόμη περισσότερο όταν κάνει την εμφάνισή του ο Δημήτρης, ο γείτονας ηλεκτρονικός που θα αναστατώσει τον Τάκη και θα παρατήσει τον Πέτρο για χάρη του παίζοντας «άτιμα» με τα δυνατά αισθήματα του Πέτρου, ο όποιος θα πάθει κατάθλιψη. Η αγάπη της Σοφίας για τον Πέτρο θα γίνει δυνατότερη και όταν γυρίσουν από το Νοσοκομείο εκείνος θα δώσει τέλος στη ζωή του πέφτοντας από το μπαλκόνι στο δρόμο ενώ η Σοφία τρυπώντας τα ακουστικά της τύμπανα και ξεριζώνοντας τα μάτια της θα βυθιστεί αιώνια στον κόσμο της.
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.