Ο συγγραφέας Μ γράφοντας είναι σε μόνιμη σύγχυση. Δίπλα του ο Β γράφει και αυτός, και ο Μ νομίζοντας πως είναι το είδωλό του συγχύζεται περισσότερο νομίζοντας πως ο Β είναι ο άλλος του εαυτός.. Η σύγχυση όμως προχωρά περισσότερο αφού απέναντί του θα του έχει ως είδωλο, τώρα, τη φίλη του Μαρία που στη συνέχεια «μεταμορφώνεται» σε Β με αποτέλεσμα να μπλέκεται η σεξουαλική του ταυτότητα και επιθυμία. Σύγχυση διαρκής που επιδεινώνεται περισσότερα με πρόσωπα που ο Μ έχει γνωρίσει για λίγο κάπου αλλού και τώρα κάνουν την εμφάνισή τους στον δικό του το χώρο, φέρνοντας όμως, μαζί τους, τις δικές τους προσδιορισμένες επιθυμίες, που θα προσπαθήσουν να τις περάσουν ως δικές του. Οι επισκέπτες του Μ, φεύγουν χωρίς να τον οδηγήσουν σε προσδιορισμό ταυτότητας, ενώ ο Β δίπλα του με την κριτική του προσπαθεί να βοηθήσει τον Μ. Αυτός ψάχνεται-ψάχνεται και πιστεύοντας πως βασικά είναι ομοφυλόφιλος θα κουβαλάει τύπους από το δρόμο για ισχυροποιήσει, αποκαλύψει οριστικά τον προσανατολισμό του και να πάψει να βασανίζεται. Όμως τίποτα δεν αποδεικνύεται. Ούτε με την επίσκεψή του στο μπορντέλο με την καλόκαρδη Ρούλα.
Στη Β΄ Πράξη αποκαλυπτικό φλας-μπακ , στην παιδική ηλικία του Μ. Μια υπερπροστατευτική μαμά και ένα δύσκολο αγοράκι και χίλιες αναμνήσεις! Όμως στην επιστροφή στο σήμερα τον περιμένει η σκληρή κριτική του Β. και η συνέχεια της ιστορίας, χωρίς όμως πάλι να μπορεί να βρεθεί ένας σαφής προσδιορισμός. Ακόμη και όταν η Ρούλα στην Τρίτη Πράξη θα κάνει δυναμικά την εμφάνισή της . Τίποτα δε βγαίνει, τίποτα δεν ξεκαθαρίζει και η αγωνία του συγγραφέα κορυφώνεται! Περισσότερες επαφές μήπως και μάθει τι κρύβεται μέσα του… Η ζωή όμως θα τον φέρει αντιμέτωπο και με άλλους ανθρώπους, έξω από το πρόβλημά του. Συμμορίες, κλέφτες και ληστές. Στη Δ’ Πράξη ώριμος πλέον συγγραφέας, θα δεχτεί όλους όσους είχε συναντήσει στο παρελθόν, ακόμη και τον παλιό του εαυτό και τελικά θα ομολογήσει πως δεν έψαχνε για την ταυτότητά του αλλά για ανθρώπους για να χτίσει τούτο το έργο, θυσιάζοντας την οιανδήποτε ηδονή για την έμπνευση, τη συγγραφή!
7 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
1 άνδρας
3 άνδρες- 4 γυναίκες
2 άνδρες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 3 γυναίκες
Πολυπρόσωπο
4 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
4 άνδρες - 2 γυναίκες
6 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
4 άνδρες - 3 γυναίκες
3 γυναίκες
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
7 άνδρες - 1 Γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
4 άνδρες - 4 γυναίκες
3 άνδρες- 1 γυναίκα
2 άνδρες - 1 γυναίκα
2 άνδρες - 2 γυναίκες
3 άνδρες- 2 γυναίκες
2 άνδρες - 1 γυναίκα
Με το θεατρικό συγγραφικό έργο του Γιάννη Πάτση ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή πριν 10 χρόνια, όταν μου ζήτησε να είμαι στο πάνελ που θα παρουσίαζε τ...
Ο Αχιλλέας ΙΙ του Γιάννη Πάτση πολιτογραφείται στην απέραντη επικράτεια των μυθολογικών μεταγραφών για το θέατρο, η οποία αρχίζει από τον ...
Στὴ σκηνὴ πάνω, παρουσιάζονται ἔμβια ὄντα (ἄνθρωποι, ζῷα, θεοί, ἡμίθεοι, ἀποκυήματα τῆς φαντασίας...), μαζὶ μ’ ἄβια. Γιὰ παράδειγμα ἀπὸ τὴ ρεαλιστι...
Ειδική μελέτη πάνω στα έργα: Λόλα και Εξωγήινος.
Το έργο του Γιάννη Πάτση δεν απέχει πολύ από τον κανόνα της ιδιαίτερη...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.