Ο έρωτας παραμένει το βασικό μοτίβο που θέτει, εκθέτει και μεταθέτει ο Δημητριάδης στον Κυκλισμό του τετραγώνου, μέσω μιας σειράς από δυσλειτουργικές σχέσεις τις οποίες εξωθεί στα άκρα. Μια γυναίκα που εγκατέλειψε τη συζυγική εστία επιστρέφει σε αυτήν και ο σύζυγος την εκδικείται με μνημειώδη απανθρωπιά. Μια άλλη σκοτώνει τον σύζυγο και τον εραστή της, ένας άλλος πυροβολεί τον ψυχοθεραπευτή/εραστή του, ενώ ακραιφνώς σουρεαλιστικό αποδεικνύεται το ερωτικό τρίγωνο των δύο ομοφυλόφιλων που μοιράζονται τον ίδιο εραστή: τον τεμαχίζουν για να κρατήσει ο καθένας από μισό.
Ο Κυκλισμός του τετραγώνου δεν εξαντλείται σε μια μεταφορά για την κοινοτοπία του πόθου ως ορμή του αδύνατου, αλλά θέτει το ερώτημα της δυνατότητας διαφυγής απ τον κύκλο. Γι αυτό ακριβώς κινητοποιείται η επανάληψη: ο ρόλος της είναι άλλος από το να επιβεβαιώσει απλώς την κυριαρχία του Μοιραίου.
Τέσσερις πράξεις, που καθεμιά δομείται στα δύο: το τετράγωνο, και ο κύκλος. Με το τετράγωνο ξεκινούμε, στον κύκλο τελειώνουμε.
Πρωτοδημοσιεύτηκε και πρωτοπαίχτηκε το 2010 στα γαλλικά στο θέατρο Odeon σε σκηνοθεσία Giorgio Barberio Corsetti , δημοσιεύτηκε το 2013 στα ελληνικά από τις εκδόσεις Νεφέλη.
8 άνδρες - 3 γυναίκες
3 άντρες - 3 γυναίκες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
1 άντρας - 2 γυναίκες
1 πρόσωπο
6 άνδρες - 4 γυναίκες
7 άνδρες- 3 γυναίκες
8 άντρες - 3 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
5 άνδρες - 6 γυναίκες - 2 παιδιά
5 γυναίκες - 4 άντρες και οι 4 γυναίκες του Χορού.
3 άνδρες - 2 γυναίκες
15 (Χορός)
2 άνδρες - 3 γυναίκες
1 άνδρας - 2 γυναίκες
Ο Giorgio Barberio Corsetti το 2009 σκηνοθέτησε στο παρισινό θέατρο Odéon το έργο του Howard Barker Gertrude (le Cr...
Ο Δημήτρης Δημητριάδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1944. Το 1963, με υποτροφία του βελγικού κράτους, σπούδασε θέατρο και κινηματογράφο στις Βρυξέλ...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.