Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου, 1995

3 άντρες―3 γυναίκες [Ελάχιστος αριθμός ηθοποιών: 2 άντρες―3 γυναίκες]

Μισέλ Φάις

Γύρω από ένα στρεβλό, μακρύ τραπέζι τέσσερις αναγνώστες ενός έργου και ο σκηνοθέτης, διαβάζουν τo κείμενο· κατά στιγμές παρασύρονται και υποδύονται αυτό που διαβάζουν, αναβιώνουν αυτό που έζησαν ως χαρακτήρες μιας μυθοπλασίας, συνομολογούν ότι βιώνουν ένα μεταίχμιο ανάμεσα στη ζωή και στην αναπαράσταση, ανάμεσα στην πραγματικότητα και στην επινόηση.

Σπαράγματα από ένα πολυφωνικό μυθιστόρημα μνήμης και ταυτότητας που  ανακαλεί ατομικές και συλλογικές εμπειρίες με επίκεντρο την Κομοτηνή και την ανθρωπογεωγραφία της πολυπολιτισμικής Θράκης, από τις αρχές του 20ου αιώνα έως τα μέσα της δεκαετίας του ‘90.

Ιστορία, εξομολόγηση, μικροαφηγήσεις, στιχομυθίες του ανώνυμου αφηγητή―αυτοβιογράφιση ενός τόπου στο πέρασμα του χρόνου.

Το έργο βασίζεται στο μυθιστόρημα Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου (1994, αναθεωρημένη επανέκδοση 2005].

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου, 1995

3 άντρες―3 γυναίκες [Ελάχιστος αριθμός ηθοποιών: 2 άντρες―3 γυναίκες]

Αντρόγυνα, 2003

1 άντρας και 1 γυναίκα (σε βίντεο)

Η πόλη στα γόνατα, 2006

3 άντρες―2 γυναίκες.

Ελληνική αϋπνία, 2006

2 γυναίκες―1 άντρας

Πουπουλένιο τίποτα, 2011

2 γυναίκες―1 άντρας

Κάποιος να τους πονέσει, 2012

2 άντρες―1 γυναίκα

La petite mort, 2014

3 γυναίκες (25, 35, 45 χρονών)

Το παγκάκι του κανένα, 2014

2 άντρες και 1 γυναίκα (ακούγεται μόνο η φωνή της)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΕΛ ΦΑΪΣ

Η σκηνική περιπέτεια ενός βλέμματος

Ο Μισέλ Φάις, από την Αυτοβιογραφία ενός βιβλίου (1994) μέχρι και τα Κτ...