Από όλες τις γυναίκες του Πικάσο, η Ντόρα Μάαρ παραμένει η πιο μυστηριώδης. Αφού έζησε χρόνια απομονωμένη, πέθανε πέρυσι στο Παρίσι παίρνοντας μαζί όλα τα μυστικά της. Τουλάχιστον έτσι νομίζαμε ώσπου αποδείχτηκε ότι η Ντόρα την οποία ο διάσημος ζωγράφος απαθανάτισε μεταξύ άλλων στο έργο «Η γυναίκα που κλαίει» και στην «Γερνίκα» («Γκουέρνικα») κρατούσε τόσα χρόνια στα χέρια της ένα θησαυρό, ή αλλιώς μια συλλογή έργων του Πικάσο ουσιαστικά άγνωστη. Η συλλογή αυτή, την οποία η Ντόρα διατήρησε στην κατοχή της ως το τέλος αρνούμενη να την πουλήσει ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές, δεν περιλαμβάνει κομμάτια εντυπωσιακά, από εκείνα που συνήθως κυνηγούν οι επαγγελματίες συλλέκτες ή τα μεγάλα μουσεία.
Οι δυο τους γνωρίστηκαν τον χειμώνα του 1935. Η Ντόρα ήταν καλλιτεχνική φύση: ζωγράφος και φωτογράφος, ερωμένη του Ζορζ Μπατάιγ και φίλη των υπερρεαλιστών. Όταν ο Πικάσο την είδε για πρώτη φορά, εκείνη κάρφωνε ένα σουγιά ανάμεσα στα δάχτυλα της ανοιχτής παλάμης της επάνω στο τραπέζι. Η πρώτη σταγόνα αίματος δεν την πτόησε. Ο Πικάσο γοητεύτηκε. Το αίμα εξακολουθούσε να τρέχει ώσπου αυτός αναγκάστηκε να τη σταματήσει. Του απάντησε στα ισπανικά ε, αυτό πάει πολύ! Προτού χωρίσουν ο Πικάσο της ζήτησε τα γάντια της ως ενθύμιο αυτής της παράξενης συνάντησης...
Συγγραφέας: Πολύνα Γκιωνάκη
Συντελεστές
Σκηνοθεσία - Μουσική επιμέλεια: Tζένη Αρσένη
Κοστούμι: Λουκία
Επεξεργασία Βίντεο: Γιώργος Κουρμούζας
Φωτογραφίες: Νίκος Αρβανίτης
Ερμηνεύει: Πολύνα Γκιωνάκη
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.